? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 29, 2009

drag me to hell


aku teringin nak tengok movie walaupun kehangatan transformers dalam tidak terkawal sekarang..kalau aku tengok kat alamanda fuayyoh terlalu ramai orang nak tengok movie tersebut(semalam aku pergi lagi ke alamanda untuk beli barang pantry ofis)..nasib baik aku tak lah berkenan untuk tonton movie tu..hehehe..aku akan tengok movie yang orang jarang2 untuk menontonnya..nilah sekarang yang aku tengah pikirkan ,,nak tengok sebelum atau selepas p BTN..huhuhu..kalau selepas takut habis ditayangkan pulak..kalau sebelum aku takde masa pulak..entahlah..tengoklah nanti


p/s: walaupun movie ni dah lama ditayangkan..aku baru terhengeh2 nak tengok..

2 pot pet:

ai@reel said...

xde temankot?nak saya temankan....pi tgk movie tu?

teruterubuzu said...

ai@reel
sy dah tengok movie ni..
hehehe..

Blog Widget by LinkWithin