? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 30, 2009

aduhai BTN..

ermm hampir berapa jam jer lagi aku akan melangkah ker kursus tersebut..aaa takut maaa..

tapi aku mengharapkan ia akan berjalan baik..aa dah lama agaknya tak pergi kursus ..kursus yang terakhir aku pergi rasenya induksi umum(untuk komferm dalam perkhidmatan) ,,6 hari ari tu..sekarang 5 hari ..aduih terase agak lama..tapi takpelah,masa pergi ke Khidmat Negara dulu lagi lama..3 bulan maa..aku kena kuatkan semangat jugak untuk menghadirinya..chaiyok..!!

p/s: barang aku tak kemas lagi

5 pot pet:

SiQaH said...

selamat b'kursus :)
take care..

teruterubuzu said...

TQ..
aiiyyyoo gue amat takut sekali dong..
:)

SiQaH said...

mengapa mahu takut2?
ada apa2 yg menakutkan ke g kursus BTN?
xde apa tu.
take care n do ur best okay :)

ai@reel said...

BTN?krusus apa tu?apa pun jaga diri,kesihatan......

teruterubuzu said...

btn..Biro Tatanegra..
alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..

Blog Widget by LinkWithin