? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 1, 2009

adakah aku merindui dia..??

alloop..
erm dua tiga menjak ni..terase kehangatan kerinduan yang tak terhingga rasenya pada dia..
entah genap 1 sebulan 7 hari kabar berita tentang dia aku tak tahu..
aku bukan tak mau call atau msg dia ..tapi malulah..hehehe gedik namanya..
sebenarnya aku dah janji pada diri aku, kena kuatkan semangat agar aku dapat lupakan dia..moga2..tapi apekan daya kita hanya manusia biasa, kadang2 perasaan TERingt tu tetap ada..kadang2 lah..tapi kalau aku tengah berada dalam keadaan kebusyian terlampau aku berjaya lupakan dia buat sementara waktu..
syoknyaa kalau yang kita suka tu suka kat kita jugak..alangkah indahnya dunia, tapi aku tidak dapat merasainya buat masa sekarang mungkin satu hari nanti, mana tahukan dia ditakdirkan untuk aku.entahlah kadang2 rase sunyi pun ada, yelakan teringin nak kuar2, makan2..tengok wayang ker..kongsi banyak perkara,borak2 ker..hehehe..macam orang lain..aaa sedihnya,
kawan2 ada bertanya dan kebanyakkannya bertanya tentang bila aku nak ada ni..aku tak tahu nak jawab aper,malu jugak ..yelakan dari sekolah sampai dah kerja masih tiada lagi..keinginan tu ada tapi mungkin bukan masanya lagi..kawan2 kata jugak aku terlalu memilih..bukan..bukan memilih tapi mahu yang terbaik untuk aku tetapi bukan sempurna,sebabnya takde manusia yang sempurna..entah mungkin aku masih harapkan dia hadir dalam hidup aku sekali lagi..sekiranya dia hadir..adakah aku akan menerimanya..Oh tidak..!!yelaaa aku mengaku aku masih harapkan dia, tapi sampai bila..???nak tahu tak naper dia masih di hati aku..
sebab dia cinta pertama yang membuatkan hati aku tak keruan bila berjumpa dia..entahlah..malas nak pikir...


" YA ALLAH , SEKIRANYA DIA DITAKDIRKAN UNTUK AKU
KAU DEKATKANLAH HATIKU DENGAN HATINYA,
SEKIRANYA DIA BUKAN UNTUK AKU KAU LELAPKANLAH PERASAAN HATIKU KEPADA DIA..AMIN "
p/s : ini bukan nak minta simpati untuk luahan hati semata - mata..heh3

4 pot pet:

~TeehA~ said...

cpat2 cari yg lain, baru leh lupa yg lama..mcm akak ni..(tp xde lah lupa lgsg pn,cuma b'kurganlah)..hihi.. xyah dipikir sgt hal yg dlu... Anyway,I always pray for ur happiness..chaiyok2.. ;)

teruterubuzu said...

tq kak teh..
biarlah yang lalu tu tetap berlalu..biarlah ianya menjadi kenangan untuk kita..hah kenangan..eh bukan..pengalaman.hehehe

SiQaH said...

1st love mmg payah lupa.
tapi..
bila dah jumpa cinta lain (Insyallah leh lupa lah)
tapi kadang2 teringat gak, tapi bak lagu Aleeya "tak mungkin kerana sayang" :p

p/s: mana lagu MAHKOTA nya?

Anonymous said...

insyallah emy kn kuat kan smgat untuk mlpakan dia...dan emy akan jmpa yg lbh baik dr dia..nie kak t nk psan pd cik 'adik cntik mnis'...klu nk cr psngan hdp biar la org tu btl2 syg kat kat kita..rp prs x pting yg pting ht mau baik...

Blog Widget by LinkWithin