? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, June 25, 2009

.....





alloopp..

erm dah lama tak update..bukannya aper kadang2 kemalasan itu melanda dalam diri aku. dalam pada masa itu aku lebih cenderung untuk melihat blog mereka dan membacanya..ditambah pulak dengan kerja yang banyak menyebabkan aku tidak larat untuk menaipnya..ari minggu pun kena datang bekerja ,kerah tenaga untuk negara..ek eleh ni aper nak sedih2 ni..ayat pun macam seposen jer..jangan begitu emei kuatkan semangat OK..!!

mari kita happy..(macam lagu amy mastura tu..) oleh kerna aku seminggu tak update aku tepet mana yang patut..walaupun ianya sikit saje..
jumaat yang lepas aku jumpe mereka..hanim n puteri..ofismate lama aku..jumpe kat mana..kat mana lagi tempat biasa ..Alamanda..borak2 sambil sampailah ke maghrib..nasib ada surau kat situ..cite punya cite ..puteri cite pengalamannya duduk di turkey..hanim cite pengalamannya kena interview..dan macam2 lagilah....bla bla bla..
dalam kul 8 macam tu kitorang pun mengambil keputusan untuk balik..sebab masing2 dan penat bekerja dan hanim terpaksa balik sebab maknya call kerana ada urusan penting..
majlis pun bersurai..DISITU..
hahaha..tidak sebenarnya..bukan disitu tapi di taman warisan pertanian..sebab puteri ajak lepak kat situ pulak..aku pun teringin benor nak makan roti john kat situ..jadik aku pun pergi..
cakap punya cakap kul 9.30 malam macam tu balik lah kitaorang ke sarang masing2..
p/s : hanim makin kurus..puteri makin cantik..

4 pot pet:

~TeehA~ said...

bila ms plak jupe puteri n hanim ni? x kabo/x ajak pun... yelah...sapalah aku ini...nk diajak b'sama..huhuhu...(b'ckp dlm nada sedu-sedan)

teruterubuzu said...

hehee..
ada jumaat lepas..tarikhnya19.6.2009
kebetulan hanim call masa balik ari tu..

mrberett said...

kamu obses untuk kurus ya???

p/s:betol ke tak boleh nampak entri terbaru tu???rasanya tak ada masalah pape pon

teruterubuzu said...

hehehe..
kadang2 teringin jadik kurus sikit..
kadang2 tak kesah pun kurus ke gemuk janji happy..
ermm oh yaa..dah boleh membacanya..sajer jer buat suspen..entri tu cuma kuar lambat sikit jer..sy jer yang tak sabar membacanya..hahaha,,peace!!

Blog Widget by LinkWithin