? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, September 3, 2009

itu dan ini..

macam semangat jer ari ni..
kuar umah jam 6.45 gitu..
takut jem..biasalah kalau jem aku akan berasa ngantuk..
ari ni akan terasa kehangatan kerja yang banyak..
aku akan berusaha untuk tidak hadirkan diri esok..
hahaha..jahat..pekerja contoh yang jangan dicontohi..
yang paling hangat semalam aku dikejutkan dengan sistem pesanan ringkas (sms )
dari seorang kawan sekolah aku..
aku dah kenal dia dari form 3 lagi..
sampailah habis sekolah..
aku agak terkejut dengan sms dia..
' emei ko dah pertimbangkan ke? " aduhai..
macam tak percaya..kenal dah lama..tapi akhirnya jadi macam ni..
aku dah rase segan sekarang..
chewahh jadi ayulah pulak..
aku anggap ko kawan aku macam kawan2 aku yang lain..
harap ko mengerti..(ayat jiwang lah pulak)
erm..semalam kali ke-5 aku makan nasik ayam yang sama..
sama kedai ..sama tempat ..tapi memang aku akan licinkan pinggan aku
sebab sedap oo..
ayooo..ni kalau cite kat ma aku di kampung mesti risau..
aku bukannya taknak masak..
mula2 puasa dulu rajinlah jugak..
kuar ofis jam 6 lebih nak beli bahan2 lagi..
almaklumlah peti ais di rumah memanglah kecik..
tak muat..nak isi bahan2,tapi aku sayang dia..duit titik peluh aku bekerja..
siang dan malam..huhuhu..sedihlah pulak..

10 pot pet:

~TeehA~ said...

p'timbangkan apa emei? kwn tu nk meminang emei ke? hihi..mesti rs x pcaya kan..

teruterubuzu said...

ermm..memang tak percaya..

avegalion said...

fuyoo... setia dia menanti.. darik from 3 lagik..!! apa pertua yg teruterubuzu guna... kongsi la sama... hehehehe

smlm masak nasik gorg utk berbuka.. baru mkn sepinggan... habis member2 umah sental...nasib baik diaorg ganti ngan KFC.. hehehe

teruterubuzu said...

hehehe..
xdelah..ermm rajin masak yek en ave kita ni..

ai@reel said...

apa yg nak di pertimbangkan?kalau itu takdirnya....apa lagi....

Cutiesifa said...

if kt dah anggap orang tu sebagai kwn, agak susah nak terima sebagai kekasih..but maybe dia ditakdirkan sebagai kekasih..sapa tahu?

or maybe hatimu telah dicuri oleh org lain yg sering diceritakan di sini :)

teruterubuzu said...

aireel..
mungkin juga yang ditakdirkan dengan kita itu orang lain..

siqah..
yaa hatiku sudah dicuri oleh si dia..
hahaha..jahatlah pencuri tu kan..? :)

Cutiesifa said...

jahatlah jugak..
curi x nak pulangkan balik..
tp kalau pulangkan balik nanti, buruk siku pulak..hahaha

teruterubuzu said...

ermm siqah boleh tak kita curi balik daripada si dia..?
hehehe..
sekali sekali kita pulak kena jadi jahat..

Cutiesifa said...

boleh je..
kena guna cara yg kasar sikit..cara lembut x leh pakai kat si dia kot..
suka hati je bg cara..hehe

Blog Widget by LinkWithin