? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, September 6, 2009

berbuka ngn raingers umah..


perkenalkan inilah raingers di rumah sewa aku..
sebelah dari kiri k.emy dan sorang lagi dari kanan Reen..
buat masa sekarang kitaorang bertiga yang tinggal..
yang lain semuanya dah tinggalkan rumah untuk melayari hidup yang bahagia iaitu alam berumah tangga..- menjadi seorang isteri yang mithali -
pada hari sabtu yang lepas 5.9.2009 kitaorang ambik keputusan untuk berbuka diluar
akhirnya memilih di Yankies Hut Bangi..
makanannya agak best sampai meratah2 lauklah jugak..
ermm tapi yang pastinya suasana dan layanannya agak menarik..
sebagai contoh
kita kena beratur kat sorang pak cik ni..
kemudiaan kita bagitau kita nak makan aper..
ikan stim..ikan bakar..
macam2 lah yang rase anak tekak nak makan..
kemudian dia akan aturkan kat mana kita perlu duduk..
mungkin pada masa aku datang semua dah penuh jadi
dia letak kitaorang kat tempat dia selalu rehat..
tapi oklah kot tempat tu..
cara mereka melayan pun baik
secara keseluruhannya layanan Yankies Hut adalah memuaskan..
catatan : lepas perut dah kenyang kitaorang singgah Warta untuk cuci mata..hahaha, balik umah sambung pulak tengok Orphan (sungguh "baik" anak dara ni)

7 pot pet:

Farhana said...

Kamu plak bila nak melayari alam bahagia dn jadi isteri mithali.. Heehee.. =p

Warta bangi ke?

kontanG said...

ikan stim..ikan bakar..ikan patin masak stim..fuhhh mengiurkan...heheh

teruterubuzu said...

farhana..
hehehe..
tak tahu bila..
nak memang nak..
sungguh gedik sy ni kan..?
sy tunggu awak dululah..

kontang..
ikan patin masak stim..
waa sedapnya..tapi tak pernah rase..
ikan patin masak tempoyak sangat selalu..kon tolong masakkan..hehehe

ai@reel said...

comel2 org nya.eheheheh

~TeehA~ said...

pnah pegi yankies bangi..layanan x best..dr elok2 lapar biasa2 je terus jd kebulur nggu order smpi..huhu..sejak saat tu mmg ngelak nk g situ lg..xtaulah kalo skrg dh b'ubah..huhu

emellia said...

yunkes hut membawa seribu kenangan...

teruterubuzu said...

aireel..
tq2..
hehehe..oo bukan sy eh..
sy adalah sangat perasan..

kak tehah mungkin pemiliknya dah bertukar kot..sy raselah..hehehe

kak emellia..
kenangan yang macam mana tu..?
hehehe..jeng3..!!

Blog Widget by LinkWithin