? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, July 31, 2009

sabtu


sabtu..aku bekerja..
sabtu..aku teringin nak masak2
sabtu..aku teringin nak jalan2 cari makan
sabtu..aku teringin nak lepak2 kat dataran putrajaya
sabtu..aku teringin nak bangun lambat
sabtu..teringin nak bawak kereta kuar dari putrajaya,tapi tak berani..
sabtu..aku tetap tido awal..walaupun tau esok tak kerja
sabtu..nak tengok vcd citer yang aku selalu tengok..
sabtu..keinginan untuk kosongkan bakul baju kotor..tapi tak pernah menjadi.
sabtu..hari yang indah..syok..penuh kehangatan..rase banyak benda nak kena buat dengan sabtu ni..

sabtu..sabtu..sabtu..
ada orang nama sabtu tak..
adakan..?
sabtu..kau sungguh bertuah..setiap waktu ada orang nantikan kedatangan kau..


macam biasa aku sentiasa menunggu hari sabtu..hahahaha..
korang pun kan..?macam aku tak tahu..
hahaha..
walau aper pun yang terjadi..berjalanlah tanpa henti..


sabtu..aku suka kamu..!!!
catatan:aku suka jugak gambar diatas

4 pot pet:

emellia said...

aku pun suka hari samtu... leh bekali-kali tido.. nikmatnya tidooooo

ai@reel said...

saya pun suka "sabtu"eheehe..tido...........................

teruterubuzu said...

kak emy..
oo..tido yek..suka sangat tido..tak baik untuk kesihatan bagi ibu mengandung..kat ofis jangan tido masa rehat..
makan tau..

teruterubuzu said...

aireel pun suka tido..hahaha..samalah

Blog Widget by LinkWithin