? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 29, 2009

pertama kali..


a tale of melodies
chapter 1-12 end
rm 10.00 after less 50%

aku membeli cd kartun..tergelak dulu..hahaha..nak cakap pun tak boleh sebab macam kelakar..tidak pernah terdetik di hati aku nak suka cerita kartun..aduih,tu yang aku tido lewat semalam sebabnya layan cd ni..sebab tak sabar nak tunggu sampai esok..malam tu jugaklah aku nontonnya bersama cik lijah..buat pengetahuan semua cik lijah ni memang suka sangat2 cerita kartun.hari ke hari aku terpengaruh pulak.beberapa faktor terjadinya kejadian seperti berikut..antaranya..
  1. hari2 aku tumpang tengok kalau cik lijah pasang cd kartun..
  2. gambar dan lukisan dalam cd kartun cantik,lebih2 dalam laptop..(ma..laptop satu)
  3. suara kartun comel..
  4. kadang2 cerita kartun macam cerita kehidupan aku..(ewah..aku yang suka berangan)
  5. lagu dalam cerita kartun sedap didengar walaupun aku tak paham langsung kata2nya
oleh itu marilah kita tengok cerita kartun ramai2..hehehe
cerita a tale of melodies ni masih aku tak paham walaupun dah chapter 5 aku tengok..hehehe


4 pot pet:

SiQaH said...

anime best!!
kadang2 apa yg dorang buat mmg melampau2 tapi seronoklah.hehe..

teruterubuzu said...

a"ah..memng seronok..
tapi suka cite cinta tau kisah siasatan

ai@reel said...

best best

teruterubuzu said...

aireel..
betul3

Blog Widget by LinkWithin