? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 15, 2009

percaya tak..?

kadang2 kita pernah jatuh cinta dengan seseorang dalam masa seminit, sehari atau selamanya..?
aku pada mulanya tidak percaya..tapi bila merasainya sekali barulah aku percaya..cinta itu boleh hadir dalam masa seminit bila mata bertentang mata , bila hati bersatu..jantung pulak akan berdenyut dengan kenyangnya..hahaha..itulah namanya cinta sejati..kan..?
beruntungnya seseorang yang mempunyai pasangan yang betul2 menyayangi dan mengasihi kita dengan sekilas hati..sungguh bertuah badan..
apa pula dengan seseorang yang sangat menyukai seseorang tetapi tiada tidak balas langsung..mesti sangat sedih..
entahlah...!!
tepuk dada tanya selera..
(aku nak balik..jem dah kureng..)

5 pot pet:

~TeehA~ said...

percaya jgaklah.. ni ckp psl cinta, mesti ada apa2 ni..hehehe

teruterubuzu said...

mana ada..ini cuma luahan rase jiran sebelah umah jer..
hahaha

SiQaH said...

yeke jiran sebelah umah ni?
hehe..
cam x caya je dgrnya :p

ai@reel said...

ehehheheh....tak tahu nak komen apa?kita tak tahu bertepuk sebelah tangan atau tidak kalaukita tidak cuba....zaman skrg timba cari pergi ....but its ok...

teruterubuzu said...

ai@reel..

memang dah bertepuk sebelah tangan pun..
perigi pun sy dah cari timba..
hehehe

Blog Widget by LinkWithin