? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 29, 2009

izz balik umah















Ya ALLAH aku sangat bersyukur padaMU..

terima kasih dengan keizinan dariMU Ya Allah..



jam 1.00 Pagi..panggilan telefon dari kakakku..

sis : ma..bukaklah pintu umah..

ma : pintu yang mana..?

sis : pintu depan..


bila membuka pintu ..rupanya mereka bertiga sudah ada diluar..

melihat mereka ..amat2 terkejut..

yela hampir 3 bulan izz tidak balik ke rumah..


seminggu sebelum raya izz masuk hospital

mukanya amat pucat dan demam yang tak kebah2..

doctor syak izz mengalami jangkitan kuman..

darah izz sangat rendah untuk semua jenih darah..

doctor masukkan darah..tapi 2 ,3 hari turun kembali..

hampir 2 minggu izz duduk di hospital besar Kuantan..

doctor masih tak dapat kesan penyakit izz..

sampailah pada ketika..izz dapat dikesan penyakitnya..(melalui pemeriksaan darah untuk kali yang ke berapa aku tak ingat..)

izz menghadapi penyakit Leukimia..

kami sekelurga amat terkejut dan sedih mendengar perkara ini..

masa itu Allah saja yang tahu perasaan aku sekeluaga

yang paling aku ingatkan masa itu kakakku..

aku berharap dia bersabar banyak2..

dan menerima dugaan ini dengan tenang

setiap perkara yang berlaku di atas muka bumi Allah ini ada hikmahnya..

dugaan itu mematangkan kita..

walaupun ianya susah untuk kita lalui..


sekarang izz berda di HUSM Kubang Kerian Kelantan

izz berada disana untuk menerima rawatan selanjutnya

izz sekarang menjalani kimoterapi aras 2..
walaupun perkara itu sudah lama berlalu, aku tetap nak berkongsi bersama kawan2ku disini semua..mohon dari kalian doakan izz yaaa cepat sembuh..
terima kasih..
nilah gambar izz yang terbaru..balik raya aidiladha baru - baru ni..
love izz..
_teru_









5 pot pet:

syaf said...

kesian nye izz...hope die ok lah lepas nie...kecik2 agi dah sakit...sedihh

teruterubuzu said...

terima kasih syaf..sy pun berharap macam tu..

ai@reel said...

comelnya ....

mata dia sepet..uhuhu kesian kat dia

teruterubuzu said...

hye aireel..

lama tak nampak awak..

a"ah kesian sgt kat dia..
takpelah semuanya dugaan dariNyA

~TeehA~ said...

dah besar dah budak ni..harap dia cepat sembuh sepenuhnya

Blog Widget by LinkWithin