? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, November 18, 2009

dah lama ker..?

memang dah lama...
aku tak update kat sini..
bukan tak nak..bukan tak mau..bukan tak sudi..
tapi hati dan perasaan penuh dengan pelbagai tanda tanya..
bukan aku tak nak menjawab sendiri pertanyaan itu..
bukan..
bukan..
entahlah banyak perkara yang aku ingin aku ungkapkan disini..tapi biarlah masa yang menentukannya...

aper yang ingin katakan aku masih disini..
dan aku merindui kamu semuanya..

with love..
teru_

8 pot pet:

Farhana said...

Haah laa.. Sudah lama tak nampak.. Heehee.. Kenape tu?? Huhu.. ;p

ai@reel said...

aslkm

lamanya menghilang?apa kabar?sihat?apa citer?harap2 yg baik2 belaka.

Kuwe said...

eleh eleh.
tanak update.

ni sempat update pulak.

emellia said...

saya pun rindu kamu..

kerolizwan said...

artis melawat blog you nih. hahahahaha

hans said...

hahha
relax jer
selamat ari raya aidiladha
makan lembu jgn bebanyak
kang macam2 penyakit plak ko dapat
haha

teruterubuzu said...

to farhana;xde aper mungkin kebusy-an terlamapu kot..:)

aireel..wsalam..baik alhamdulillah sihat..

to kuwe terima kasih kerana sudi singgah blog sy.."eleh eleh " too sungguh comel..

to kak emy..kalau rindu sila balik cepat ke ofis tau..

to artis..waa..sudi jugak datang ke blog sy..lalalaa..time kacih..

to hans..tima kasih datang blog sy..selamat hari raya korban..awak pun jangan makan banyak2 sangat daging..

hans said...

hahahaha
apa yg nicenya blog saya tu?
makan sikit jer
tu pun dah jemu
haha

Blog Widget by LinkWithin