? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 12, 2009

dia tetap macam ni..

masa ni kak hani kurus sangat..mungkin masa ni banyak kerja yang terlampau..- kejutan kerja

baru aku perasan dia suka tutup muka bila bergambar


tengok..masa ambik gambar orang pun dia tetap tutup muka dia..


apatah lagi dengan aku..dia tetap macam ni..mukanya sungguh mahal..



dia dah mula belajar tunjukkan mukannya



tapi dia kembali lagi dengan perangai lamanya..



tengoklah tu..kak hani..kak hani



masa menyambut ulangtahun..yang penting kek tersebut aku yang pilih..
Kak Hani..yang aku selalu panggil..
dia panggil aku " teru" atau "budak"
sejak aku kenal dia ..dia tak pernah panggil nama aku yang sebenar..
tapi aku tak kesah..sebab dia jer yang panggil aku macam tu..
aku kenal kak hani sejak Mac 2008
masa ni jugak aku terus rapat dengan dia..
dia akan jerit nama aku dari bilik dia..ada ker patut..
tapi keadaan ofis aku memang macam ni..
bukannya aper mengurangkan nisbah kelambatan bekerja..
cepat sikit maklumat sampai..
dia akan menyuruh aku mencari fail sampai dapat..
dia akan memaksa aku membuat itu ..dan ini sampai dia dapat aper yang dia nak..
kak hani..kak hani..
aku pasti merinduimu..
semoga kak hani berbahagia di tempat baru..
tahniah kerana naik pangkat..
terima kasih atas segala tunjuk ajar..
boleh belanja kan3?..hehehe..








9 pot pet:

~TeehA~ said...

boleh je belanja..ececeh, aku plak yg bg kebenaran..hihi

bliewhippow said...

woit budak
padaaaaam
padam
knp promosi riang riang nih
cheese buat teru...

ai@reel said...

wah happy birthd...dia malu kot

teruterubuzu said...

aik..
kak hani dah ada blog lah..
alamak..
takutnya sy..

teruterubuzu said...

aireel.
dia bukan malu..
dia memang macam tu..

teruterubuzu said...

kak teehaa..
nanti suruh kak hani belanja kita kan..
banyak tu gaji naik

bliewhippow said...
This comment has been removed by the author.
bliewhippow said...

teru...
mana la saya ada blog la
ntah...tetiba jer terer masuk dalam pot pet- pot pet kamu nih...
dah tu...bila nak padam niiiihhhhhhh...
kalau tak nak padam..kena mintak royalti nih sebab mempromosikan saya...huhuhuhuhu

teruterubuzu said...

hippow : no way..!!

Blog Widget by LinkWithin