? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 1, 2010

xde aper nak cerita walaupun banyak cerita nak cerita..(ape punya ayat dah...)

erm malam ni terasa hangat sangat ..
panas , bahang..
padahal dah hujan dah petang tadi..
mungkin panas nak hujan lagi kot..
erm arini balik awal..
cayalah..nampak cahaya matahari..
selalu pagi pergi malam baru balik..
konon balik awal leh tido awal malam ni..
tapi tengok..jam 10..pun masih tercegat mata terbukak luas depan lappy ni..
esok nak makan aper ek..?
aik boleh pulak macam tu..
sebab sekarang tengah perut lapar..
jadi ingatan kepada makanan tu sgtlah suka ..
esok " kakak tiri" aku (bukan aku yang cakap orang lain yang cakap)..takde..
bawak anaknya emran p hospital checkup..
jadi takdelah panggilan nazirut akan didengari..
selalunya pagi dia akan panggil aku makan...
menu utama..milo cicah ngan biskut..
sedap..tapi dia suka buat pekat2 milo..sedap..
kadang2 suruh jer dia buatkan milo ais ..
memang class..
tapi takpe my CC ada esok..
ermm syok jugak ada my CC ..
ada peneman bila aku " ganti" di depan ..
tapi esok aku mintak tolong k.ayu tolong jaga kat depan..
plzz k.ayu..hehehe..
ermm suka lah ada FB ni..
banyak kawan2 sekolah yang boleh jumpa balik..
ermm syok jugak buat reunion ni..
harap2 menjadi..
tapikan teringat pulak happy2 kat sungai tekala bersama anim ..
kalau dah mandi sampai tak nak naik dah..
makan jangan cakaplah..
makan turun balik ke sungai..
lapar..
makan lagi..dan lagi rindu pulak..
tapi kan yang paling aku rindu..IZZ..
yang berada Kubang Kerian..
IZZ jangan nakal2 tau..
kuatkan semangat..
acu sentiasa doakan IZZ sihat dah cepat sembuh..
ma pun.. rindu sgt..nak makan masakan ma..tetiba perut jadi lapar..
nanti balik kuantan nak mintak tolong ma buatkan sambal tumis ikan bilis yek..:)
erm mata pun tak berapa nak segar ni..
nak tidoq dah..
sekian..

7 pot pet:

FarhanaDr said...

Wahhhh.. Lama juge tak dengar cerita anda wahai akak teruterubuzu.. Heehee.. :)

Dahsyat tu keje sampai tak nampak matahari daa.. Ahaks.. Takpe2.. Cuaca skang panas yang amat.. Heehee.. Duk jek dalam bilik lagi best.. Ngeeee..

Gud nite.. :)

ai@reel said...

aslkm.

lama menyepi.....

apa kaba?

Cutiesifa said...

bila emei nak balik kuantan??
nanti kirim salam kat mereka yg mengenali diriku eh (cam ramai je kenal), hehe..

teruterubuzu said...

farhana..

sy ada disni.cuma kadang agak kemalasan nak update..
hehehe..

tapi rajin2lah singgah disini yek..
;)

teruterubuzu said...

aireel..

sy sihat..
harap awak sihat..

bila nak makan nasik minyak ni..?
jangan lupa jemput..

:)

teruterubuzu said...

sigah..

emei akan balik minngu 19 dan 20 ni..

ok..insyaAllah ..
akan ku sampaikan kawan2 kita di kuantan..
siqah bila nak datang kuantan..?

mrberett said...

wahh..seronok bercerita ye?
sori lama xdatang menjengah..

Blog Widget by LinkWithin