? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 16, 2008

tEMPAt Aku Bekerja..





inilah keadaan tempat aku bekerja..walaupun nampak bersempah dan berselerak itu namanya orang bekerja..
dari nama hinggalah telefon aku letak gambar aku..
aku bukannya ape senang nak tahu ni tempat sape..
hehehe..
tapi sebenarnya saje je letak nak tambahkan koleksi gambar kat tempat aku..dah x tahu nak letak kat mana..so letak kat situ lah nampaknya..
sebenarnya ada lagi aku letak gambar kat belakang tu..hehe..
tapi itu orang yang tertentu je boleh nengok..wawawa..
so kalu nak tengok meh ar datang TEMPAT AKU BEKERJA.
peace

1 pot pet:

a-Mie-liE-ArE said...

weiii.. keje la.. dok amik-amik gambo lak

Blog Widget by LinkWithin