? ??????????????Pink And Blue Abstract? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??0 Grabs Today. 2398 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Friends Are Flowers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??0 Grabs Today. 290 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 23, 2010

aku yang ke 24

gambar bersama arwah abah (1949 - 1999)

Syukur kepada Allah S.w.T tanggal 19 Feb, Kerna memberi kesempatan kepada aku untuk bernafas di muka bumiNYA..tahun ni genap 24 tahun umur aku..semoga ianya dapat mematangkan aku dan mendewasakan aku yang macam budak kecik ( kakak aku yang cakap). Kadang - kadang aku terpikir adakah benar ape yang aku lakukan sampai ke hari ini..banyak persoalan yang mungkin akan terjawab bila aku berada di dunia yang nyata..maksud aku bila aku tidak berangan dengan kuatnya..ermm itu adalah perkara wajib yang perlu aku lakukan setiap hari..:)



tahun ni aku tidak berazam seperti tahun2 lepas..

sebab aku takut ianya tidak kesampaian kerana aku tidak suka mengharap

biarlah masa yang menentukannya..



tahun ni jugak aku sgt terharu dan banyak berterima kasih kepada keluarga, kawan pejabat , kawan serumah, kawan2 sekolah yang sentiasa ingat hari lahir ku..terima kasih semua..

ucapan adan doa kamu semua amat dihargai.



tahun ni jugak agak banyak hadiah yang aku terima..tang ni aku rase malu sebabnya aku dah besar panjang ada insan yang masih sudi bagi aku hadiah..aku amat berterima kasih kepada mereka dan mereka..



tu jelah yang aku nak luahkan..walaupun masa tidak mengizinkan dan kemalasan yang melanda dalam diri aku sekarang, aku cuba juga untuk kamu semua..

BACA..

hahahaha..



sekian,



catatan : maaf ayat tunggang langgang mata ngantuk..






2 pot pet:

avegalion said...

Eppy Bufday!!!


hehehe

anis_awatif said...

Happy birthday 2 U, adikku yang comel ^-^
Jangan nakal2 masa ketiadaan k.mi tau. Nanti krim slm kat Ehsan Karim tau heheheee...

Blog Widget by LinkWithin